و یک چیزی را یکی از آقایان فرمودید که بسیار حرف درستی است؛ گفتید ماها واقعاً خدمتگزاران خانوادهی شهداییم؛ این حرف بسیار درستی [است]. این روحیهی خدمتگزاری و احساس خدمتگزاری در تمام سلسلهمراتب این بنیاد باید انشاءاللّه تقویت بشود؛ یعنی این حالت هرگز پیش نیاید که فرضاً یک جایی، یک مسئول بنیاد شهیدی مثل یک صاحبخانهای که افرادی مراجعه میکنند و کاسهای آوردهاند که برایشان یک ملاقه آش بریزد و بردارند، این روحیه را پیدا نکنند، این احساس را پیدا نکنند؛ همه مثل انبارداری باشند که صاحبخانه، صاحب اموال، حواله داده دست یک نفر که آقا برو بگیر؛ این انباردار دیگر نمیتواند بگوید «چرا؟ چرا زیاد شدید؟ چرا خیلی آمدید؟» خب، آقا شما ایستادهای اینجا برای همین؛ باید دائم بیایند و شما تحویل بدهید و بروند؛ یعنی باید واقعاً این روحیه حاکم باشد تا ما بتوانیم با خانوادههای شهدا با همان ارج و منزلت شهادت برخورد بکنیم.