نقش رسانه ها در مشارکت مردم در مسئله اقتصاد ( بیانات سال 90 جلد 1 صفحه 13 - 13 )
رویکرد دولت نسبت به انتقاد رسانه ها ( بیانات سال 90 جلد 29 صفحه 6 - 6 )
نقش رسانه ها در ایجاد وحدت ملی ( بیانات سال 91 جلد 30 صفحه 15 - 15 )
عملکرد رسانه ها ی استکبار در تحریف واقعیت ها ( بیانات سال 94 جلد 21 صفحه 11 - 11 )
لزوم ترویج علم توسط رسانه ها ( بیانات سال 83 جلد 15 صفحه 10 - 10 )
استفاده از امکانات رسانه ها برای بیان مواضع تهاجمی نظام ( بیانات سال 83 جلد 23 صفحه 23 - 23 )
نقش مثبت رسانه ها ( بیانات سال 85 جلد 9 صفحه 1 - 1 )
نقش منفی رسانه ها ( بیانات سال 85 جلد 9 صفحه 2 - 2 )
استفاده ابزاری صاحبان قدرت از رسانه ها ( بیانات سال 85 جلد 9 صفحه 3 - 3 )
تبلیغ و خبرسازی رسانه ها ابزار پیشرفت سیاست های بین المللی ( بیانات سال 83 جلد 42 صفحه 9 - 9 )
کوتاهی در استفاده از رسانه ها در مسئله دفاع مقدس ( بیانات سال 97 جلد 28 صفحه 5 - 5 )
دروغ آمریکا در رسانه ها نسبت به کشتار مردم در عراق ( بیانات سال 86 جلد 31 صفحه 9 - 9 )
لزوم الگوسازی صحیح برای جوانان کشور توسط مطبوعات و رسانه ها ( بیانات سال 80 جلد 5 صفحه 12 - 12 )
لزوم هماهنگی رسانه ها ی جهان اسلام در کمک به مردم فلسطین ( بیانات سال 80 جلد 39 صفحه 12 - 12 )
لزوم نقش آفرینی رسانه ها ی جهان اسلام در کمک به مردم فلسطین ( بیانات سال 80 جلد 39 صفحه 15 - 1 )
تعمیم غیبت در وبلاگ ها و رسانه ها ( بیانات سال 89 جلد 51 صفحه 2 - 2 )
ضرورت طرح خصوصیات جوانان مسلمان در رسانه ها ( بیانات سال 77 جلد 5 صفحه 6 - 6 )
نقش رسانه ها در تبیین خصوصیات جوان مسلمان ( بیانات سال 77 جلد 5 صفحه 7 - 7 )
بی توجهی رسانه ها به جایگاه برجسته کار در فرهنگ اسلامی ( بیانات سال1370 جلد 10 صفحه 5 - 5 )
عدم درک رسانه ها نسبت به عمق فرهنگ اسلامی ( بیانات سال1370 جلد 10 صفحه 6 - 6 )
لزوم تبیین هدف کار از نظر اسلام در رسانه ها ( بیانات سال1370 جلد 10 صفحه 6 - 6 )
لزوم مراقبت مردم و رسانه ها ی داخلی در برابر فریبکاری دشمنان ( بیانات سال1370 جلد 24 صفحه 4 - 4 )
نقش رسانه ها در تبلیغ دین بعد از انقلاب اسلامی ( بیانات سال1370 جلد 117 صفحه 10 - 10 )
اهمیت رسانه ها در دوران معاصر ( بیانات و مکتوبات 1369 جلد 56 صفحه 2 - 2 )
اهمیت بیشتر تلویزیون نسبت به دیگر رسانه ها ( بیانات و مکتوبات 1369 جلد 56 صفحه 28 - 28 )