عنوان اصطلاح: رسانه ها
دامنه اصطلاح: اصطلاحات
نوع اصطلاح : مرجح
وضعیت: تصویب اولی
او    اخ    اع    بج    بک   

مسئولیت دستگاه های تبلیغاتی ، رسانه ها و سازمان صدا و سیمای ایران در تبلیغ استفاده از تولید داخلی ( بیانات سال 94 جلد 5 صفحه 10 - 10 )

وظایف رسانه ها و سازمان صدا و سیمای ایران در تبیین سند تحول بنیادی آموزش و پرورش ( بیانات سال 94 جلد 8 صفحه 8 - 8 )

سفارش به ترویج و فرهنگ سازی در مورد اقتصاد مقاومتی از طرف مسئولان کشور و رسانه ها ( بیانات سال 94 جلد 15 صفحه 11 - 11 )

نقش رسانه ها در مشارکت مردم در مسئله اقتصاد ( بیانات سال 90 جلد 1 صفحه 13 - 13 )

رویکرد دولت نسبت به انتقاد رسانه ها ( بیانات سال 90 جلد 29 صفحه 6 - 6 )

نقش رسانه ها در ایجاد وحدت ملی ( بیانات سال 91 جلد 30 صفحه 15 - 15 )

عملکرد رسانه ها ی استکبار در تحریف واقعیت ها ( بیانات سال 94 جلد 21 صفحه 11 - 11 )

لزوم ترویج علم توسط رسانه ها ( بیانات سال 83 جلد 15 صفحه 10 - 10 )

استفاده از امکانات رسانه ها برای بیان مواضع تهاجمی نظام ( بیانات سال 83 جلد 23 صفحه 23 - 23 )

نقش مثبت رسانه ها ( بیانات سال 85 جلد 9 صفحه 1 - 1 )

نقش منفی رسانه ها ( بیانات سال 85 جلد 9 صفحه 2 - 2 )

استفاده ابزاری صاحبان قدرت از رسانه ها ( بیانات سال 85 جلد 9 صفحه 3 - 3 )

تبلیغ و خبرسازی رسانه ها ابزار پیشرفت سیاست های بین المللی ( بیانات سال 83 جلد 42 صفحه 9 - 9 )

نقش رسانه ها و روحانیون و اساتید در تشکیل گفتمان سازی در زمینه مسئله زن و خانواده در جامعه ( بیانات سال 90 جلد 57 صفحه 12 - 12 )

کوتاهی در استفاده از رسانه ها در مسئله دفاع مقدس ( بیانات سال 97 جلد 28 صفحه 5 - 5 )

دروغ آمریکا در رسانه ها نسبت به کشتار مردم در عراق ( بیانات سال 86 جلد 31 صفحه 9 - 9 )

لزوم الگوسازی صحیح برای جوانان کشور توسط مطبوعات و رسانه ها ( بیانات سال 80 جلد 5 صفحه 12 - 12 )

لزوم دفاع رسانه ها از مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی ( بیانات سال 80 جلد 39 صفحه 10 - 1 )

لزوم هماهنگی رسانه ها ی جهان اسلام در کمک به مردم فلسطین ( بیانات سال 80 جلد 39 صفحه 12 - 12 )

لزوم نقش آفرینی رسانه ها ی جهان اسلام در کمک به مردم فلسطین ( بیانات سال 80 جلد 39 صفحه 15 - 1 )

اجتناب خوانندگان و مداحان از تقلید آهنگ غربی و آهنگ لهوی در مجالس دینی و رسانه ها ی کشور ( بیانات سال 86 جلد 14 صفحه 7 - 7 )

تعمیم غیبت در وبلاگ ها و رسانه ها ( بیانات سال 89 جلد 51 صفحه 2 - 2 )

اجتناب از شکل گیری اشرافیگری در میان مسئولان کشور و سوء استفاده دشمن از آن در رسانه ها ( بیانات سال 76 جلد 4 صفحه 10 - 10 )

ضرورت طرح خصوصیات جوانان مسلمان در رسانه ها ( بیانات سال 77 جلد 5 صفحه 6 - 6 )

نقش رسانه ها در تبیین خصوصیات جوان مسلمان ( بیانات سال 77 جلد 5 صفحه 7 - 7 )

اهتمام دولت آقای رئیسی به اولویت های کشور مثل مسئله اقتصاد و مسئله فرهنگ و رسانه ها و علم ( بیانات سال 1400 جلد 16 صفحه 9 - 10 )

تلاش رسانه های آمریکایی برای از بین بردن قبح رابطه با آمریکا در چشم ملت ایران با تکرار آن در رسانه ها ( بیانات سال 76 جلد 35 صفحه 17 - 17 )

لزوم مراقبت قضات نسبت به فضاسازی رسانه ها و فضای مجازی در مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی ( بیانات سال 99 جلد 9 صفحه 15 - 16 )

بیان نمونه ای از تلاش سازمان سیا برای انحراف افکار عمومی دنیا از طریق مطبوعات و رسانه ها ( بیانات سال 99 جلد 21 صفحه 5 - 6 )

اظهار تأسف نسبت به ترویج بدگویی و بدزبانی در رسانه ها و فضای مجازی و عدم رعایت ادب اسلامی ( بیانات سال 99 جلد 22 صفحه 13 - 13 )

تبلیغات دروغین رسانه ها ی کشورهای غربی درباره جنگ قدرت بین علمای شیعه در تصدی مرجعیت ( بیانات سال 1373 جلد 25 صفحه 14 - 15 )

بازنگری و مروری بر وضع روحانیت در دوران حال حاضر از لحاظ کمیت از لحاظ قدرت و احترام و تجلیل و رسانه ها و وسیله گفتگو با مخاطبان ( **منبع موجود نیست** جلد 3 صفحه 1 - 1 )

بی توجهی رسانه ها به جایگاه برجسته کار در فرهنگ اسلامی ( بیانات سال1370 جلد 10 صفحه 5 - 5 )

عدم درک رسانه ها نسبت به عمق فرهنگ اسلامی ( بیانات سال1370 جلد 10 صفحه 6 - 6 )

لزوم تبیین هدف کار از نظر اسلام در رسانه ها ( بیانات سال1370 جلد 10 صفحه 6 - 6 )

لزوم مراقبت مردم و رسانه ها ی داخلی در برابر فریبکاری دشمنان ( بیانات سال1370 جلد 24 صفحه 4 - 4 )

نقش رسانه ها در تبلیغ دین بعد از انقلاب اسلامی ( بیانات سال1370 جلد 117 صفحه 10 - 10 )

اهمیت رسانه ها در دوران معاصر ( بیانات و مکتوبات 1369 جلد 56 صفحه 2 - 2 )

اهمیت بیشتر تلویزیون نسبت به دیگر رسانه ها ( بیانات و مکتوبات 1369 جلد 56 صفحه 28 - 28 )