عنوان اصطلاح: تبلیغات رسانه ای
دامنه اصطلاح: اصطلاحات
نوع اصطلاح : مرجح
وضعیت: تصویب اولی
او    اخ    اع    بج    بک   

نقش تبلیغات رسانه ای در حمله آمریکا به عراق ( بیانات سال 81 جلد 29 صفحه 3 - 3 )

همراهی برخی از عناصر داخلی با تبلیغات رسانه ای غرب ( بیانات سال 80 جلد 5 صفحه 25 - 25 )

اهداف تبلیغات رسانه ای غرب بر علیه جوانان ایران ( بیانات سال 80 جلد 5 صفحه 25 - 25 )

استفاده ابزاری آمریکا از تبلیغات رسانه ای ( بیانات سال 80 جلد 44 صفحه 9 - 1 )

تبلیغات رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران برای فروش تسلیحات ( بیانات سال 91 جلد 47 صفحه 24 - 24 )

تبلیغات رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران ( بیانات سال 82 جلد 11 صفحه 1 - 1 )

تبلیغات رسانه ای دشمنان اسلام برای عدم شرکت ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران ( بیانات سال 84 جلد 23 صفحه 3 - 3 )

تبلیغات رسانه ای دشمنان در ضرر ملت ایران در قطع رابطه با آمریکا ( بیانات سال 77 جلد 31 صفحه 10 - 11 )

لزوم عمل هوشمندانه در برابر جنگ رسانه ای و تبلیغات رسانه ای دشمنان ( بیانات سال 1400 جلد 14 صفحه 6 - 6 )

نقش تبلیغات رسانه ای و مسائل سیاسی و مسائل اقتصادی در کنار فقر مردم و اختناق در فروپاشی شوروی ( بیانات سال 79 جلد 11 صفحه 12 - 12 )

نقش اعضا ی سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در تقویت ایمان و جنبه معنوی پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران و مقابله با تبلیغات رسانه ای دشمنان ملت ایران ( بیانات سال 1368 جلد 27 صفحه 15 - 16 )

آگاهی سیاسی مردم ایران در پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد آرامش در کشور بعد از رحلت امام خمینی(ره) علی رغم انتظار و تبلیغات رسانه ای دشمنان ( بیانات سال 1368 جلد 105 صفحه 4 - 5 )

همسویی برخی از عوامل داخلی با تبلیغات رسانه ای دشمن علیه دفاع مقدس ( بیانات سال 1368 جلد 109 صفحه 3 - 3 )

بصیرت ملت ایران در برابر تبلیغات رسانه ای دشمن ( بیانات سال 1368 جلد 110 صفحه 4 - 4 )

پیروزی انقلاب اسلامی در برابر تبلیغات رسانه ای دشمن ( بیانات سال 1368 جلد 110 صفحه 5 - 5 )

لزوم مقابله صدا و سیما با تبلیغات رسانه ای دشمنان ( بیانات سال1370 جلد 94 صفحه 6 - 6 )

لزوم مقابله صدای جمهوری اسلامی ایران با تبلیغات رسانه ای علیه انقلاب اسلامی ( بیانات سال1370 جلد 106 صفحه 5 - 5 )

آگاهی و هوشیاری ملت ایران در برابر تبلیغات رسانه ای دشمن ( بیانات سال1370 جلد 91 صفحه 9 - 9 )

نقش رابطه عاطفی مردم و مسئولان در خنثی سازی تبلیغات رسانه ای دشمن ( بیانات و مکتوبات 1369 جلد 147 صفحه 5 - 5 )