عنوان اصطلاح: تبلیغ
دامنه اصطلاح: اصطلاحات
نوع اصطلاح : مرجح
وضعیت: تصویب اولی
او    اخ    اع    بج    بک   

تبلیغ از ابزار دشمنی دولت آمریکا ( بیانات سال 95 جلد 1 صفحه 17 - 17 )

مسئولیت دستگاه های تبلیغاتی ، رسانه ها و سازمان صدا و سیمای ایران در تبلیغ استفاده از تولید داخلی ( بیانات سال 94 جلد 5 صفحه 10 - 10 )

وضعیت تبلیغ در کشورهای غربی ( بیانات سال 94 جلد 9 صفحه 4 - 4 )

تبلیغ و تلاش دشمنان در ایجاد انزوا ی ایران ( بیانات سال 94 جلد 10 صفحه 3 - 3 )

آیه 040 رعد در باره تبلیغ ( بیانات سال 95 جلد 22 صفحه 30 - 30 )

تبلیغ مضر علیه جوانان ( بیانات سال 96 جلد 25 صفحه 1 - 1 )

امتیاز بهره مندی از فضای مجازی جهت تبلیغ برای طلاب ( بیانات سال 96 جلد 26 صفحه 14 - 14 )

نقش تبلیغ در ادوار انقلاب اسلامی ( بیانات سال 95 جلد 42 صفحه 2 - 2 )

تبلیغ دشمنان اسلام علیه اعتقاد شیعه ( بیانات سال 93 جلد 24 صفحه 6 - 6 )

نقش قهرمانان ورزشی در توانایی ایستادگی ملت ایران در برابر تبلیغ مخرب دشمنان ( بیانات سال 93 جلد 35 صفحه 4 - 4 )

ترویج طالبان در تبلیغ آمریکا ( بیانات سال 93 جلد 23 صفحه 9 - 9 )

احساس مسئولیت در تبلیغ معارف دینی ( بیانات سال 96 جلد 39 صفحه 5 - 5 )

آیات قرآن در باره تبلیغ ( بیانات سال 96 جلد 50 صفحه 2 - 2 )

آیه 067 مائده در باره ایستادگی در برابر تبلیغ جبهه دشمن ( بیانات سال 96 جلد 50 صفحه 5 - 5 )

اهمیت پاسخ به شبهات در تبلیغ ( بیانات سال 96 جلد 50 صفحه 13 - 13 )

حفظ استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر تبلیغ تفرقه افکنانه دشمنان ( بیانات سال 90 جلد 5 صفحه 9 - 9 )

لزوم گسترش تبلیغ کتابخوانی در جامعه ( بیانات سال 90 جلد 21 صفحه 2 - 2 )

لزوم تبلیغ کار و مذمت بیکارگی در جامعه ( بیانات سال 94 جلد 24 صفحه 15 - 15 )

محور اصلی تبلیغ دشمنان انقلاب اسلامی ( بیانات سال 83 جلد 7 صفحه 1 - 1 )

ضعف تبلیغ از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران ( بیانات سال 96 جلد 61 صفحه 11 - 11 )

اهمیت مخاطب شناسی در تبلیغ ( بیانات سال 90 جلد 41 صفحه 13 - 13 )

گلایه از نصب تبلیغ غیر متعارف عکس رهبری در سطح استان کرمانشاه ( بیانات سال 90 جلد 50 صفحه 2 - 2 )

لزوم تبلیغ تربیت دینی از سوی شخصیت انقلابی و شخصیت معنوی و شخصیت سیاسی ( بیانات سال 96 جلد 67 صفحه 8 - 8 )

تبلیغ کشورهای غربی در جدایی دین و سیاست ( بیانات سال 85 جلد 17 صفحه 6 - 6 )

نهی از تبلیغ ناکارآمدی دولت آقای احمدی نژاد ( بیانات سال 85 جلد 25 صفحه 11 - 11 )

مقابله با خرافات به وسیله تبلیغ معارف دینی ( بیانات سال 85 جلد 31 صفحه 15 - 15 )

اهمیت تبلیغ و خبرسازی در هر حرکت اقتصادی و حرکت نظامی ( بیانات سال 83 جلد 42 صفحه 9 - 9 )

تبلیغ و خبرسازی رسانه ها ابزار پیشرفت سیاست های بین المللی ( بیانات سال 83 جلد 42 صفحه 9 - 9 )

تمرکز تبلیغ دشمنان در جهت عدم پایبندی ملت ایران به حکومت اسلامی ( بیانات سال 90 جلد 65 صفحه 2 - 2 )

تبلیغ دشمنان علیه ملت ایران در مسائل اقتصادی ( بیانات سال 87 جلد 4 صفحه 17 - 17 )

مقابله با تبلیغ دشمنان در مسائل اقتصادی از طریق انضباط مالی و صرفه جویی ( بیانات سال 87 جلد 4 صفحه 19 - 19 )

تبلیغ دشمنان در جهت مقابله اسلام علیه ملتهای غیر مسلمان و ادیان دیگر ( بیانات سال 86 جلد 2 صفحه 10 - 10 )

سوء استفاده قدرت های سلطه گر از تبلیغ حقوق بشر ( بیانات سال 87 جلد 8 صفحه 8 - 8 )

لزوم دوری مبلغان از دنیا طلبی قبل از تبلیغ برای دیگران ( بیانات سال 83 جلد 48 صفحه 3 - 3 )

بی اعتنایی ملت ایران به تبلیغ آمریکا در تحمیلی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران ( بیانات سال 81 جلد 3 صفحه 10 - 10 )

تبلیغ غرب در زمینه الگوی غربی ملاک توسعه یافتگی ملت ها ( بیانات سال 86 جلد 5 صفحه 10 - 10 )

تبلیغ مستکبران بر ضد جمهوری اسلامی ایران به علت حضور آگاهانه مردم در صحنه و دفاع از اسلام ( بیانات سال 84 جلد 4 صفحه 4 - 4 )

تبلیغ دشمنان علیه شورای نگهبان قانون اساسی ( بیانات سال 86 جلد 15 صفحه 4 - 4 )

علت تبلیغ دشمنان علیه شورای نگهبان قانون اساسی از طریق دستگاه رسانه ای قوی ( بیانات سال 86 جلد 15 صفحه 6 - 6 )

تبلیغ دشمنان علیه اسلامی شدن دانشگاه ها ی کشور ( بیانات سال 89 جلد 22 صفحه 4 - 4 )

نفوذ تفکر انقلاب اسلامی ایران به جهان اسلام علی رغم تبلیغ دشمنان ( بیانات سال 86 جلد 20 صفحه 7 - 7 )

تبلیغ ضد ایرانی برای جلوگیری از الگوسازی جمهوری اسلامی ایران ( بیانات سال 89 جلد 62 صفحه 6 - 6 )

استفاده ابزاری دشمنان از شیوه های تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ( بیانات سال 89 جلد 44 صفحه 16 - 16 )

شیوه تبلیغ دشمنان در جنگ نرم ( بیانات سال 89 جلد 41 صفحه 9 - 9 )

تبلیغ دشمنان علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ( بیانات سال 82 جلد 22 صفحه 2 - 2 )

تبلیغ گسترده استکبار جهانی علیه اسلام ( بیانات سال 82 جلد 16 صفحه 1 - 1 )

اهمیت تبلیغ در اعتماد سازی ( بیانات سال 97 جلد 19 صفحه 7 - 7 )

تبلیغ آمریکا در جهت برقراری دموکراسی در غرب آسیا ( بیانات سال 86 جلد 39 صفحه 8 - 8 )

تبلیغ دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ( بیانات سال 84 جلد 10 صفحه 8 - 8 )

تبلیغ تلقین عقب ماندگی ملت ایران نسبت به ملت های اروپا در دوران سیطره استعمار ( بیانات سال 86 جلد 41 صفحه 4 - 4 )

دروغ تبلیغ کشورهای غربی در باره بن بست جمهوری اسلامی ایران در تقابل با آمریکا ( بیانات سال 87 جلد 33 صفحه 11 - 11 )

تبلیغ شعار نمی توانیم در دوران رژیم پهلوی برای اظهار ضعف ایرانیان ( بیانات سال 84 جلد 37 صفحه 8 - 8 )

اهداف تبلیغ دشمنان علیه ملت ایران ( بیانات سال 81 جلد 10 صفحه 7 - 7 )

تبلیغ دشمنان در اوائل انقلاب اسلامی ایران بر ضد نظام جمهوری اسلامی به عنوان دیکتاتوری نعلین ( بیانات سال 94 جلد 40 صفحه 11 - 11 )

تبلیغ استکبار جهانی برای عدم برخورد با نظم ظالمانه جهانی ( بیانات سال 81 جلد 17 صفحه 5 - 5 )

استفاده ابزاری قدرت های استکباری از تبلیغ ( بیانات سال 81 جلد 29 صفحه 3 - 3 )

اقدام خلاف شرع و بی قانونی برخی از نامزدهای انتخابات در تبلیغ ( بیانات سال 81 جلد 35 صفحه 7 - 7 )

نقش تبلیغ مغرضانه در کتمان حقیقت ( بیانات سال 80 جلد 6 صفحه 3 - 3 )

لزوم استفاده از فرصت تبلیغ از طریق رسانه ملی ( بیانات سال 80 جلد 7 صفحه 45 - 45 )

تبلیغ یک جانبه دستگاه های تبلیغاتی دشمنان ( بیانات سال 80 جلد 22 صفحه 5 - 1 )

لزوم رعایت انصاف تبلیغ در نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ( بیانات سال 88 جلد 4 صفحه 21 - 21 )

ضعف مسلمانان در تبلیغ و ارائه الگوی اسلامی صحیح ( بیانات سال 80 جلد 23 صفحه 3 - 1 )

امکان بهره گیری حداکثری از برقراری حکومت اسلامی در ایران برای تبلیغ و ترویج دین اسلام در جهان توسط علمای دینی ( بیانات سال 88 جلد 6 صفحه 6 - 6 )

تبلیغ قدرتمندان دنیا درباره تعارض علم و دین ( بیانات سال 98 جلد 10 صفحه 16 - 16 )

لزوم پرهیز مسئولان از تبلیغ وعده ها ( بیانات سال 80 جلد 43 صفحه 14 - 1 )

استفاده مناسب حزب الله لبنان از تبلیغ ( بیانات سال 80 جلد 39 صفحه 11 - 1 )

افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به آزادی نامزدهای انتخابات در تبلیغ ( بیانات سال 88 جلد 15 صفحه 17 - 17 )

تبیین حقایق توسط عمار یاسر در جنگ صفین علیه تبلیغ معاویه ( بیانات سال 88 جلد 21 صفحه 11 - 11 )

تبلیغ دشمنان بیرونی و دشمنان درونی بر جدایی دین و سیاست ( بیانات سال 84 جلد 20 صفحه 7 - 7 )

تبلیغ جریان های مارکسیستی در دانشگاه ها ( بیانات سال 98 جلد 16 صفحه 22 - 22 )

تبلیغ دشمنان در بی اعتمادی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران علی رغم حضور میلیونی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 ( بیانات سال 88 جلد 28 صفحه 28 - 28 )

تبلیغ دشمنان درباره ناسازگاری اسلام اخلاقی و اسلام معنوی با اسلام سیاسی ( بیانات سال 82 جلد 12 صفحه 5 - 5 )

منطق به عنوان عنصر اصلی در تبلیغ ( بیانات سال 84 جلد 57 صفحه 9 - 9 )

تاثیر طولانی مدت تبلیغ ( بیانات سال 84 جلد 57 صفحه 11 - 1 )

آیه 039 احزاب در باره شرط تبلیغ ( بیانات سال 88 جلد 31 صفحه 17 - 17 )

تبلیغ دشمنان جمهوری اسلامی ایران بر عدم رونق انتخابات در ایران ( بیانات سال 84 جلد 21 صفحه 15 - 15 )

بزرگترین تبلیغ در مراسم حج با حضور زائران ایرانی در دعای کمیل آن ( بیانات سال 88 جلد 35 صفحه 5 - 5 )

لزوم برنامه ریزی در تبلیغ و در اداره کاروان های حج نسبت به حفظ وحدت و پیشرفت در کشورهای اسلامی ( بیانات سال 88 جلد 35 صفحه 7 - 8 )

استواری نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر قدرت های امنیتی و جاسوسی و تبلیغ دشمنان ( بیانات سال 88 جلد 36 صفحه 4 - 4 )

تبلیغ دین اسلام بر قبیله های مکه توسط حضرت محمد صلی الله علیه و آله ( بیانات سال 88 جلد 39 صفحه 3 - 3 )

تبلیغ دشمنان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات ( بیانات سال 84 جلد 22 صفحه 10 - 10 )

سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب و روحانیون در باره تبلیغ و اهمیت آن ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 1 - 1 )

بیان مناسبت های مهم برای تبلیغ ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 1 - 1 )

مقصود از وحدت حوزه و دانشگاه و نقش تبلیغ در آن ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 3 - 4 )

ملزومات تاثیر گذاری تبلیغ در جامعه ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 4 - 4 )

تبلیغ به عنوان مصداق عمل صالح در آیه 277 بقره ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 5 - 5 )

تاثیر گذاری شیوه تبلیغ روحانیون نسبت به سایر شیوه های تبلیغ در بین مردم ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 5 - 5 )

تاثیر گذاری شیوه تبلیغ روحانیون نسبت به سایر شیوه های تبلیغ در بین مردم ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 5 - 5 )

معنای بهره مندی تبلیغ از ویژگی گفتمان ساز در بین جامعه ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 6 - 6 )

بیان کارکرد های تبلیغ در جامعه ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 6 - 6 )

آیه 039 احزاب در باره بیان شرط های تحقق تبلیغ دین خدا ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 7 - 8 )

اقسام ترس های انسان در مسیر تبلیغ دین خدا ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 8 - 8 )

اهمیت ایجاد پیوند عاطفی در تبلیغ نسبت به اولیاء الهی در مخاطبین ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 9 - 9 )

لزوم سیاستگذاری و پیگیری در زمینه تبلیغ توسط حوزه علمیه قم ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 11 - 11 )

اهمیت تبلیغ و روشنگری نسبت به فتنه ها در افکار عمومی جهان ( بیانات سال 88 جلد 40 صفحه 14 - 14 )

تبلیغ دشمنان در مورد عدم سلامت انتخابات در ایران ( بیانات سال 94 جلد 52 صفحه 7 - 8 )

توطئه دشمنان ، استکبار و تبلیغ صهیونیسم در تخریب شورای نگهبان قانون اساسی ( بیانات سال 94 جلد 52 صفحه 11 - 12 )

طراحی قطب های فکری جهان با تبلیغ خود در جهت ریشه کنی تعهد اسلامی ملت ایران ( بیانات سال 86 جلد 14 صفحه 8 - 9 )

تبلیغ دشمنان به منظور دلسردی و بی اعتمادی مردم به انتخابات ریاست جمهوری ( بیانات سال 84 جلد 6 صفحه 9 - 9 )

رسوخ مسائل اعتقادی در تبلیغ جوانان ( بیانات سال 77 جلد 4 صفحه 6 - 6 )

رسوخ حاکمیت اسلام در تبلیغ جوانان ( بیانات سال 77 جلد 4 صفحه 6 - 6 )

تعبیر از تبلیغ در قرآن به بلاغ و بیان و تبیین ( بیانات سال 77 جلد 4 صفحه 1 - 1 )

بررسی جنبه انسانی تبلیغ ( بیانات سال 77 جلد 4 صفحه 1 - 2 )

ضرورت آگاه سازی جوانان با انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره) در تبلیغ روحانیون ( بیانات سال 77 جلد 4 صفحه 8 - 9 )

عدم تهدید مانور طریق القدس برای کشورهای خلیج فارس علی رغم تبلیغ آمریکا و صهیونیست ها ( بیانات سال 76 جلد 3 صفحه 3 - 3 )

مراقبت نامزدها ی انتخابات ریاست جمهوری از اسراف در تبلیغ ( بیانات سال 76 جلد 4 صفحه 10 - 11 )

استفاده از فرصت تبلیغ ماه محرم برای آگاه سازی مردم نسبت به حقایق دینی ( بیانات سال 76 جلد 6 صفحه 1 - 2 )

استواری امام خمینی(ره) در ایجاد انقلاب اسلامی ایران علی رغم تبلیغ دشمنان ( بیانات سال 77 جلد 32 صفحه 5 - 6 )

تبلیغ دشمنان بر ضد بسیج در جمهوری اسلامی ایران ( بیانات سال 77 جلد 34 صفحه 9 - 9 )

استناد به آیه 058 نساء درباره تبلیغ اسلام ناب محمدی به عنوان امانت الهی به مردم ( بیانات سال 77 جلد 36 صفحه 4 - 4 )

تبلیغ دشمنان برای اثبات جدایی دین و سیاست ( بیانات سال 76 جلد 6 صفحه 6 - 6 )

زیر مجموعه مسائل دینی در دوران حاکمیت اسلام برای تبلیغ مبلغان ( بیانات سال 76 جلد 6 صفحه 3 - 3 )

لزوم تذکر به مردم جهت حضور در انتخابات توسط مبلغان دین در تبلیغ ماه محرم ( بیانات سال 76 جلد 6 صفحه 8 - 8 )

پناه بردن به خدا و تضرع به خداوند متعال توسط روحانیون قبل از تبلیغ دانشجویان دانشگاه ها ( بیانات سال 76 جلد 23 صفحه 5 - 6 )

تحقق رسالت پیامبران الهی(ع) توسط روحانیون با تبلیغ جوانان ( بیانات سال 76 جلد 23 صفحه 2 - 3 )

پروپاگاندا و روش غلط تبلیغ در نظام سرمایه داری کشورهای غربی ( بیانات سال 77 جلد 45 صفحه 8 - 9 )

چگونگی تقابل با تبلیغ بی حجابی در کشور ( بیانات سال 77 جلد 45 صفحه 23 - 24 )

تبلیغ به عنوان برکت در زندگی روحانیون و مبلغان دین در کنار برکت ماه رمضان ( بیانات سال 76 جلد 33 صفحه 4 - 4 )

تبلیغ گروههای تبشیری در کشورهای آسیایی و کشورهای آفریقایی برای زمینه سازی استعمار ( بیانات سال 76 جلد 33 صفحه 5 - 6 )

تبلیغ سنتی به عنوان یکی از ماندگارترین و موفّقترین روش های تبلیغی در برابر تبلیغ دشمنان اسلام ( بیانات سال 76 جلد 33 صفحه 14 - 14 )

تمرکز استکبار بر تبلیغ فرهنگ غربی در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران ( بیانات سال 76 جلد 34 صفحه 10 - 10 )

معرفی نقاط حساسیت دشمنان در تبلیغ بر ضد ملت ایران ( بیانات سال 76 جلد 34 صفحه 13 - 13 )

لزوم تهذیب نفس روحانیون و مبلغان دین قبل از تبلیغ سایر مردم ( بیانات سال 76 جلد 33 صفحه 3 - 4 )

اهتمام به تبلیغ اتحاد امت اسلامی توسط کارگزاران حج و حجاج ایرانی در ایام حج ( بیانات سال 76 جلد 43 صفحه 6 - 6 )

تبلیغ جدایی دین و سیاست توسط دشمنان اسلام از قرون گذشته تا عصر حاضر ( بیانات سال 76 جلد 43 صفحه 6 - 7 )

تبلیغ و تفهیم عدم جدایی دین و سیاست از منظر اسلام توسط دست اندرکاران حج و حج گزاران ایرانی در ایام حج ( بیانات سال 76 جلد 43 صفحه 6 - 7 )

تبلیغ رادیوهای بیگانه درباره مراسم خرافی چهارشنبه سوری در ایران ( بیانات سال 78 جلد 1 صفحه 5 - 5 )

تبلیغ دشمنان در بزرگنمایی مشکلات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران ( بیانات سال 78 جلد 1 صفحه 10 - 11 )

نقشه دشمنان برای تبلیغ و وانمود اختلاف بین مسئولان نظام کشور ( بیانات سال 78 جلد 1 صفحه 12 - 13 )

مفاسد نظام سرمایه داری و مفهوم دموکراسی از واقعیت تا تبلیغ ( بیانات سال 79 جلد 6 صفحه 24 - 24 )

تحقق سازگاری علم و دین در دانشگاه صنعتی شریف علی رغم تبلیغ دشمنان بر جدایی علم و دین ( بیانات سال 78 جلد 43 صفحه 2 - 3 )

نشانه های دین داری جوانان ایران علی رغم تبلیغ دشمنان ( بیانات سال 78 جلد 55 صفحه 9 - 10 )

خاطره مقام معظم رهبری از آزادی تبلیغ تفکرات مارکسیستی در مشهد قبل از انقلاب اسلامی ایران ( بیانات سال 79 جلد 35 صفحه 9 - 9 )

لزوم تبلیغ و ترویج ارزش های اخلاقی و فضایل انسانی ایرانیان ( بیانات سال 98 جلد 49 صفحه 3 - 3 )

لزوم تبلیغ و فرهنگ سازی تشکیل خانواده و فرزند آوری زوج های جوان توسط مداحان برای جلوگیری از پیری جمعیت کشور ( بیانات سال 98 جلد 56 صفحه 8 - 8 )

نقش خدمت مسئولان کشور در تبلیغ الگوی اسلامی نزد مردم دنیا ( بیانات سال 99 جلد 12 صفحه 26 - 26 )

تشکر از فعالیت های روحانیون استان کهگیلویه و بویر احمد در زمینه های تبلیغ ، تدریس ، تفسیر ، تبیین و امامت جمعه ( بیانات سال 1373 جلد 12 صفحه 1 - 2 )

نقش عواطف و احساسات در تبلیغ دین اسلام توسط پیامبر اکرم(ص) ( بیانات سال 1373 جلد 12 صفحه 3 - 4 )

تبلیغ و دعوت به عنوان اساس دین اسلام با استناد به آیه 125 نحل ( بیانات سال 72 جلد 6 صفحه 1 - 2 )

پیشرفت اسلام با دعوت و تبلیغ در شرق آسیا مثل چین ، فیلیپین ، مالزی ، اندونزی حتی در هندوستان ( بیانات سال 72 جلد 6 صفحه 3 - 3 )

اذعان کتاب الدعوة الی الاسلام(سر توماس آرنولد) به نقش تبلیغ در پیشرفت اسلام ( بیانات سال 72 جلد 6 صفحه 4 - 4 )

سازماندهی تبلیغ و مبلغان دین به عنوان یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی به منظور پیشرفت تبلیغ اسلام ( بیانات سال 72 جلد 6 صفحه 5 - 5 )

تشکر از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی به خاطر ارائه گزارش کار و لزوم اهتمام به کیفیت تبلیغ توسط این سازمان ( بیانات سال 72 جلد 6 صفحه 1 - 1 )

استفاده از جهاد در کنار تبلیغ و دعوت برای پیشرفت دین اسلام ( بیانات سال 72 جلد 6 صفحه 1 - 2 )

اشاره به تبلیغ مسیحیت و روحانیت مسیحی در فیلم بینوایان(ویکتور هوگو) ( بیانات سال 1373 جلد 31 صفحه 9 - 10 )

تبلیغ دشمنان و غافلان در ضدیت با دین و معرفی آن به افیون ملت ها ( بیانات سال 1368 جلد 27 صفحه 16 - 16 )

اهمیت تبلیغ ارزش های اسلامی در روایت امام جعفر صادق(ع) ( بیانات سال 1368 جلد 110 صفحه 2 - 2 )

هزینه های دشمنان اهل بیت(ع) برای تبلیغ علیه تشیع ( بیانات سال 1368 جلد 116 صفحه 6 - 6 )

اقدامات تبلیغ ی و فرهنگی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ( بیانات سال 72 جلد 30 صفحه 14 - 14 )

لزوم حل اختلافات نهاد های سیاسی و تبلیغ ی در حوزه فعالیتهای فرهنگی خارج کشور ( بیانات سال1370 جلد 8 صفحه 10 - 10 )

نگرش غلط درباره تبلیغ و موعظه در گذشته ( بیانات سال1370 جلد 19 صفحه 4 - 4 )

تلاش حوزه علمیه قم برای ساماندهی فعالیت های تبلیغ ی ( بیانات سال1370 جلد 19 صفحه 8 - 8 )

لزوم ایجاد نهاد ویژه برنامه ریزی تبلیغ ی در حوزه علمیه ( بیانات سال1370 جلد 37 صفحه 19 - 19 )

نقد روش تبلیغ ی رایج در حوزه های علمیه ( بیانات سال1370 جلد 51 صفحه 8 - 8 )

اهمیت توجه روحانیون به مسائل مرتبط با زمین در محل تبلیغ ( بیانات سال1370 جلد 51 صفحه 8 - 8 )

اهمیت تبلیغ هنرمندانه سیره حضرت فاطمه زهرا (س) توسط مداحان ( بیانات سال1370 جلد 79 صفحه 6 - 6 )

تبلیغ اسلام به عنوان دین وحشت در رسانه های بیگانه ( بیانات سال1370 جلد 94 صفحه 5 - 5 )

لزوم پیشگیری از ضعف کارکرد های تبلیغ ی مساجد ( بیانات سال1370 جلد 124 صفحه 10 - 10 )

نصرت الهی نسبت به اقدامات تبلیغ دین و دین داری ( بیانات سال1370 جلد 117 صفحه 4 - 4 )

لزوم استفاده حوزه های علمیه از روش های جدید پژوهش و تبلیغ ( بیانات سال1370 جلد 110 صفحه 11 - 11 )

تبلیغ به مثابه مهمترین وظیفه حوزه های علمیه ( بیانات سال1370 جلد 107 صفحه 29 - 29 )

حمایت مقام معظم رهبری از تبلیغ و مبلغان دین ( بیانات سال1370 جلد 107 صفحه 29 - 29 )

امکانات گسترده آموزش و تبلیغ روحانیت بعد از انقلاب اسلامی ( بیانات و مکتوبات 1369 جلد 4 صفحه 2 - 2 )

اهمیت تبلیغ فعالیت های دانشگاه های کشور در رسانه ملی ( بیانات و مکتوبات 1369 جلد 112 صفحه 10 - 10 )

پیامد های تبلیغ علیه مسئولان کشور ( بیانات و مکتوبات 1369 جلد 142 صفحه 4 - 4 )

بسیج همه امکانات استکبار جهانی در جهت تبلیغ علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ( بیانات و مکتوبات 1369 جلد 156 صفحه 17 - 17 )

تبلیغ ، نفوذ و جاسوسی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ( بیانات و متون سال 1401 جلد 74 صفحه 23 - 23 )

اهمیت تبلیغ ارزش های اسلامی توسط ورزشکاران ایرانی ( بیانات و مکتوبات سال 1371 جلد 68 صفحه 6 - 6 )

اهمیت برنامه ریزی فعال حوزه علمیه در جهت تبلیغ اسلام ( بیانات و مکتوبات سال 1371 جلد 69 صفحه 7 - 7 )

لزوم مخاطب شناسی در مسأله تبلیغ دین ( بیانات و مکتوبات سال 1371 جلد 69 صفحه 7 - 7 )

نقش تبلیغ دین در مقابله با مسلک های باطل و انحرافات اعتقادی ( بیانات و مکتوبات سال 1371 جلد 69 صفحه 9 - 9 )

لزوم حضور فضلا و طلاب در بین مردم برای تبلیغ آموزه های اسلام ( بیانات و مکتوبات سال 1371 جلد 74 صفحه 15 - 15 )